Toporowej Cyrhli

Do Doliny Niezapisanego dotarłem Lubą pod spodem Reglami, zaczynając po uczciwej stronie Rozległej Krokwi. Po nabywaniu tygodniowego biletu aż do Tatrzańskiego Skweru Etnicznego ( banalny bilet smakuje 18 zł, kapust są żywe od czasu pór 8.00 ) udałem się w odmęty niecek. Nizina Białego jest mała, niemniej jednak niezwykle subtelna. Idzie się wzdłuż płynącego Niezapisanego Nurtu, który produkuje kaskady tudzież drobne wodospady. Po naruszeniu kilku mostków przybyłem aż do finalnego, większego odkąd pozostałych wodospadu oraz skręcając w kanon po kilkunastu minutach dość znojnego podejmowania w górę doszedłem do Niecek Suchej. W tym miejscu gościniec się rozbijał. W zasada do Kotlin Strążyskiej w lewo zaś Dróżką powyżej Reglami do Kalatówek. Moja osoba poszedłem w lewo a po pobieżnym okresie zaszedłem aż do Przełęczy Niezapisanego. Spośród przełęczy istnieje utrzymany w porządku panorama na Kasprowy dodatkowo Myślenickie Turnie. Poszedłem dalej żeby zbytnio chwilę odkryć się na drodze do Kalatówek. Po celnym wypoczynku niedaleko schronisku zacząłem w kierunku Kuźnic zbaczając po drodze do Monastyru Albertynek a Monasteru Albertynów. Po wejściu do Kuźnic zacząłem szlakiem na Nosal. Po ok. 20 min. przystępowania doszedłem aż do Nosalowej Przełęczy. Spośród przełęczy silna pójść na Nosal czy przeminąć aż do Polany Olczyskiej. Moja osoba wyselekcjonowałem polanę. Potężna w tamtym miejscu dostrzec wybijające spośród gleby niejakie ze źródeł Prądu Olczyskiego. W tym miejscu trasa się rozwidlał. Jest dozwolone było pójść aż do Synklin Olczyskiej czyli też rzeczywiście kiedy ego przebrać kilkudziesięcio minutowe, nużące wyjście na Polanę Kopieniec. Na polanie chwilę wypocząłem także po krótkiej i niezbyt uciążliwej wspinaczce wszedłem na Kopieniec Mocarny (1328 m). Potężna go ominąć, toż naprawdę należałoby chwilę się pomęczyć a przelecieć tą górkę. Kopieniec owo słuszny lokalizacja widokowy. Estetyczny spośród niego krajobraz na Tatry Wysokie natomiast Okcydentalne. Z Kopieńca osiadłem śladem zielonym tudzież w następnej kolejności czerwonym do Toporowej Cyrhli. Ów ostatni dyscyplina tropu istnieje dostatecznie wysłużony, idzie się albo przygnębieniem strumienia albo obok niego. Należy podać atencję na oznakowanie traktu. Gdy wprzódy się trafi do drogocenny do Zakopanego, wpływowa poczekać na PKS względnie naturalnie niczym moja osoba stworzyć pozór się tam pieszo. Idąc szosą i skracając sobie parę serpentyn po niedługim okresie dochodzi się aż do Jaszczurówki. Sama ekskursja do Synklin Niezapisanego dodatkowo na Kopieniec Szeroki bez wartościowy powrotnej spośród Toporowej Cyrhli do Zakopanego ma ok. 15 km. Emituje się na ekskursję aklimatyzacyjną, nie ma zanadto obfitych sprzeczności wysokości, aczkolwiek istnieje przypuszczalnie troszeczkę nużąca.

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

Zamagurie
Zamagurie ist eine recht kleine Gebirgsregion, gelegen...
apows - 5. Jul, 14:51
wiosenne Pieniny zdjęcia
Zapraszam do galerii ze zdjęciami wiosennych Pienin...
apows - 24. Apr, 15:30
Located today in the...
Located today in the city sanatoriums offer excellent...
apows - 15. Feb, 11:06
landscape and natural...
The Three Crowns massif is a showcase of Pieniny Właściwe....
apows - 15. Feb, 10:58
Jak to na wsi
Tabernakulum opuszcza spośród XIX wieku dodatkowo ma...
apows - 7. Aug, 14:13

Suche

 

Status

Online seit 3966 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 5. Jul, 14:51

Credits


turystyka
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren